Viktig information


Statsministern brukar tjata och käbbla om det här med att ta ansvar. Löfven brukar vara så tydlig han kan med att han minsann tar ansvar, att han vill ta ansvar och inte tvekar om att ta ansvar när det blir jobbigt. Men om man inte kan ta ansvar för att man ingenting vet?

+ There are no comments

Add yours