Skall vi få ordning på Sverige, då kan vi börja med att tvinga regeringen att följa lagen
Ett tecken på en stat i förfall är när den härskande politisk-byråkratiska klassen anser sig stå över lagarna.
Vi såg det när det gäller Transportstyrelsen. Men det är knappast unikt för denna myndighet. Och i grunden finns ett lagbrott som på sätt och vis står över de andra.
+ There are no comments
Add yours