Seger utan sötma – Jessica Stegrud


”-Jag är ju i alla fall humanist” – säger han med eftertryck och slänger en blick över axeln. Åmar sig lätt där han sitter mitt emot mig. I sin mörka, lite nötta ullkostym med pressveck, dubbelknäppning och handbroderat emblem. Som hämtad ur en reklamfilm för engelsk herrkonfektion. Om det inte vore för den skrynkliga skjortan och det yviga håret – hinner jag tänka – innan nästa stöt sätts in.

+ There are no comments

Add yours