Råttan i pizzan
Det var den 20 maj och året var 2015. Maj 2015 var en hemsk månad, inte bara vädermässigt. Visst störde det många av oss – vi som vill ha en maj-månad som ger en försmak av sommaren – att det slogs regnrekord och att aprilvädret bet sig fast. På Aftonbladets ledarredaktion var det annat som störde. Käbblet om det organiserade tiggeriet.
+ There are no comments
Add yours