Partiledardebatt utan svar


Så har man lagt ännu ett par timmar på att titta på SVT:s partiledardebatt.

Till att börja med var debattformatet hetsigare, mer rumphugget och mindre informativt än vanligt. Jag längtar verkligen tillbaka till de gamla partiledardebatterna – där politikerna fick tala om vad de ville, inom givna tidsramar. Vilket dessutom begränsade statstelevisionens inflytande över valet av ämnen.

+ There are no comments

Add yours