Partiledardebatt utan svar
Så har man lagt ännu ett par timmar på att titta på SVT:s partiledardebatt.
Till att börja med var debattformatet hetsigare, mer rumphugget och mindre informativt än vanligt. Jag längtar verkligen tillbaka till de gamla partiledardebatterna – där politikerna fick tala om vad de ville, inom givna tidsramar. Vilket dessutom begränsade statstelevisionens inflytande över valet av ämnen.
+ There are no comments
Add yours