Gå inte i Hultqvist-fällan!


>Hultqvist-spåret håller på att bli en fälla. Låt honom löpa.

Visst, sett i backspegeln borde försvarsministern ha handlat annorlunda. Han borde ha stämt av med statsministern.

+ There are no comments

Add yours