Gå inte i Hultqvist-fällan!
>Hultqvist-spåret håller på att bli en fälla. Låt honom löpa.
Visst, sett i backspegeln borde försvarsministern ha handlat annorlunda. Han borde ha stämt av med statsministern.
Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.
+ There are no comments
Add yours