Gå i frid
”Tror du inte längre Fredrik?” var frågan från min vän prästen när jag satt där på andra sidan bordet och pratade om att lämna den svenska kyrkan åt sitt öde. Klart jag tror. Jag tror på mina barn. Jag tror på en hel del andra människor som betyder mycket och massor för mig.
+ There are no comments
Add yours