Socialdemokraternas starkaste fästen är no-go-zoner


Har du någon gång undrat varför S, V och MP vägrar att kalla en spade för en spade? Eller varför de står i tv och gör sig själva till åtlöje när de blint försvarar och urskuldar Sveriges farligaste och brottstätaste områden? Jo, det är enbart för att där bor de rödgröna väljarna. De rödgröna partierna har sina starkaste fästen i Sveriges samtliga ”särskilt utsatta områden”, eller no-go-zoner, som vi vanligt folk kallar dem. Därför vägrar de att kalla en spade för en spade, ett upplopp för ett upplopp, en kris för en kris och ett haveri för ett haveri.

+ There are no comments

Add yours