Två typer av kritik
Nu har jag drivit den här bloggen i över två år, det innebär att jag har fått en del intressanta erfarenheter.
För det första kan jag konstatera att jag har klarat mig undan mycket av de värsta avarterna, som jag trodde att jag skulle råka ut för. Jag har inte fått några hotfulla meddelanden eller liknande saker som jag trodde att jag skulle få. Kanske kan det bero på att jag skrivit på ett sätt som inte retar upp folk så väldigt mycket.
+ There are no comments
Add yours