Ska H&M betala löner som det går att leva på?
Sasja Beslik på Nordea har i förra veckan på betald arbetstid lekt med Excel. Han upptäckte då att H&M använder 272 000 fabriksarbetare i Bangladesh och de tjänar bara 36 procent av en ”levnadslön”.
Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.
+ There are no comments
Add yours