Ska H&M betala löner som det går att leva på?


Sasja Beslik på Nordea har i förra veckan på betald arbetstid lekt med Excel. Han upptäckte då att H&M använder 272 000 fabriksarbetare i Bangladesh och de tjänar bara 36 procent av en ”levnadslön”.

+ There are no comments

Add yours