Rör inte vårdpersonalen!


Blåljuspersonal har under lång tid utsatts för stenkastning i de så kallade utsatta områdena, men det är först under de senaste två åren som landets två största partier har vaknat för detta problem.

Månne har S och M inte velat ”gynna mörka krafter”, ty i likhet med alla vi andra lär de ha ögon att se med. De har bara ignorerat problemet av rädsla för de reaktioner som hårdare tag i invandrartäta områden kan tänkas ge i de egna leden.

+ There are no comments

Add yours