Regeringen vill ta 250 miljarder från Riksbankens valutareserv
Inte nytt, men jag tror jag missat att skriva om det på bloggen. Regeringen vill i alla fall ta 250 miljarder kronor från Riksbankens valutareserv för att stärka statsfinanserna och kunna visa hur duktig och ekonomiskt ansvarsfull regeringen varit när valrörelsen dragit igång.
+ There are no comments
Add yours