Parti under riksdagsspärren håller årsstämma utan sjukdomsinsikt


Det så kallade “Miljöpartiet” håller just nu en årsstämma. Det är ett parti som i opinionsundersökning efter opinionsundersökning placerar sig under riksdagsspärren och förhoppningsvis är helt irrelevant framöver. Det vore på sin plats att Löfven sparkar ut dem ur regeringen redan innan valet, då regeringspartierna ändå inte kommer ha en gemensam valplattform.

+ There are no comments

Add yours