Kommunpolitikens sekundärskam
Generellt sett tycker jag att politiska diskussioner och debatter i Sverige håller väldigt låg klass jämfört med diton i exempelvis USA. Möjligen fjolårets presidentvalsrace undantaget brukar amerikanska debatter ligga på en nivå som de svenska sällan når.
+ There are no comments
Add yours