Icke-inflationen: Nordea höjer “förmånskund”-priserna med 33% till 100%


Icke-inflationen slår till igen. Denna gång är det Nordea som slår till och höjer sina kortpriser och priser för betaltjänster i onlinebankerna med 33% till 100% för sina “förmånskunder”, “premiumkunder” och “PLUS-kunder”. Man får förmoda att det är denna vägen banken ska få in Magdalena Anderssons höjda skatter avgifter  för bankerna. Som alltid är det de vanliga hushållskunderna som blir stående med notan.

+ There are no comments

Add yours