Förlåt mig – har betalat 20 000:- SEK i TV-avgift på 11 år
Jag vill härmed be om djupaste ursäkt. De senaste 11 åren har jag varit tvungen att betala 20 790:- SEK i TV-avgift, och som laglydig medborgare har jag gjort detta trots att jag inte ens kan se på TV. Detta upphör förstås nu och jag skäms för att på detta vis – med hot om våldsmonopol och kronofogde – sponsrat svenska statens propagandakanal.
+ There are no comments
Add yours