Finansminister Magdalena Andersson (s): Bankkunderna ska betala höjda avgifter – 3% av insättningarna


Regeringen beslutar att införa höjda sk resolutionsavgifter, eftersom det finns så mycket banker i Sverige. Tanken är att bankkunderna, dvs du kära läsare, ska betala detta och det handlar om 3% av det du har på banken.

+ There are no comments

Add yours