En högskola med inflation
Fler och fler börjar idag i högskolan. Samtidigt är inte kvalitén bra utan kallas rent av för “Pisahögskolan” av Expressens Naomi Abramowicz.
Problemet är inte mängden pengar till högskolan. Vi lägger nästa 70 miljarder kronor varje år. Problemet ligger någon annanstans.
+ There are no comments
Add yours