Det vackra hatet
Om man inte är vänster när man är ung har man inget hjärta, brukar man säga. Och om man är vänster när man är gammal har man ingen hjärna, brukar också tilläggas ibland.
Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.
+ There are no comments
Add yours