Leva livet?
Jag sov gott inatt. Riktigt gott, i en helt mörklagd hytt – utan fönster, utan någon nyhetskanal på TV:n, utan vare sig WiFi eller uppkoppling. Jag sov gott, och länge mellan Riga och Stockholm, lyckligt omedveten om ännu ett terrordåd i Storbritannien. Tre islamistiska jihadister, en skåpbil och några långa knivar och London hamnade i fokus igen. Men jag sov gott och när jag vaknade så vaknade jag till nyheten som inte borde vara en nyhet för någon
+ There are no comments
Add yours