Ursäkt? Eller inte?


Jag har funderat lite grann på det här med ursäkter. För det har under en period nu framförts krav på sådana, ibland direkt adresserade till något, till exempel Moderaterna, ibland och vanligare, mer svepande.

Just dessa ursäkter avkrävs på grund av migrationsfrågan men dessa krav poppar upp då och då historiskt när det gäller något särskilt politikområde.