Förbudspartiet MP strikes again


En gång i tiden påstod Miljöpartiet att de var liberala. Och vissa gick på det. Det var under den tiden liberalismen åkte runt på segertåg runt om i världen. Så jag förstår varför Miljöpartisterna så gärna ville ha den etiketten. Men det var inte sant då. Och det är ännu mindre sant nu.