Sociala medier anledningen bakom arbetsovilja?


Jag läste Boris Benulics inlägg om företagares självförtroende och ungdomar utanför arbetsmarknad och skola (länk), och tänkte lämna en kommentar, men jag har en teori som förtjänar ett eget blogginlägg:

Boris menar att satsningen på att visa att det är roligt att jobba inte kommer att lyckas, eftersom det inte alltid är roligt att jobba, men dock nödvändigt.