IKEA, Kamprad & Herngren


Jag tittade på TV4 igår och reportaget om Ingar Kamprad gjort av Felix Herngren. Det märktes tydligt att det var ett proffs som gjort det här. Felix hade mycket snyggt utformat programmet som vanliga journalister inte kommer i närheten av. Men så är han ju filmare också. Stämningen var god och humorn närvarande vilket inte tillhör vanligheterna.