Har vi egentligen bara ett parti?


Att svensk politik är rörig och smått barnslig torde stå klart för de flesta. Men just nu är det värre än vanligt. Nu skall man rösta på alliansen och gör ni det så kommer vi att samarbeta med sossarna. Eller inte. Alliansen är viktig men skulle det gå dåligt kära väljare så gör det ingenting, då samarbetar vi med sossarna om vi nu inte tar V på allvar och bjuder in dessa till samarbete. Sossarna samarbetar som bekant med alla som gör att de får sitta högst upp på tronen.