Jag har varit vetenskapsförnekare och nu har jag hö i ladan.


Jag vet egentligen inte riktigt varför jag gör det. Det är egentligen ett vansinnigt sätt att skörda gräs. Det är mycket känsligt för vädret, det kräver enormt mycket fysiskt arbete och många drängar. Kanske är det för den enorma känslan av tillfredsställelse när  det är klart? Kanske är det för att vi alltid har gjort det?

+ There are no comments

Add yours