En skamlig man
Det Ygeman och de andra politikerna (och MSM) som antingen underskattat (i bästa fall) eller medvetet mörkat (i det förrädiska fallet). Men jag och många, många med mig har sagt att det här går inte; ni har inte kontroll. Vi har sagt det i många år.