Regeringen röstade inte nej till Saudi-Arabien
Enligt regeringen och utrikesminister Margot Wallströms (s) pressekreterare röstade inte regeringen nej till att den kvinnoförtryckande diktaturen Saudi-Arabien skulle ta plats i FN:s kvinnorättskommission. Man hävdar att det inte går att rösta nej och dessutom var det en tjänsteman som lade rösten och inte en politiker, så det är okej.
+ There are no comments
Add yours